khana khane se pehle ki Dua in urdu

khana khane se pehle ki Dua in urdu

مسنون دعائیں

کھانا کھانے سے پہلے کی دعا” یہ ایک خاص دعا ہے جو اسلامی روایات میں خوراک کے لباس میں بندھنے کا عظیم حق ویتراد کرتی ہے۔ یہ دعا نہایت معنی خیز اور خوبصورت الفاظ میں ہے، جو انسان کو روزانہ کے کچھ لمحے کا لمحہ قدر کرنے اور خدا کی نعمتوں کا شکریہ ادا کرنے کی راہنمائی فراہم کرتی ہے۔

“بِسْمِ اللہِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

الْحَمْدُ لِلّٰہِ الَّذِیْ أَطْعَمَنَا وَ سَقَانَا وَ جَعَلَنَا مِنَ الْمُسْلِمِیْنَ”

کھانا کھا نے سے پہلے کی دعا” کا آغاز “بِسْمِ اللہِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ” سے ہوتا ہے، جس سے ہر کام کا آغاز کرنا ایک بڑی برکتیں لے کر آتا ہے۔ “بِسْمِ اللہِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ” میں اللہ کی نہایت بڑی رحمتوں اور کرم کا ذکر ہے، جس سے انسان کو خوراک کے لباس میں بندھنے کا اہمیم دی جاتی ہے۔

“الْحَمْدُ لِلّٰہِ الَّذِیْ أَطْعَمَنَا وَ سَقَانَا وَ جَعَلَنَا مِنَ الْمُسْلِمِیْنَ” میں اللہ کی حمد و ثنا کا ذکر ہے. جس سے ہر لمحہ کو خوشی کے ساتھ گزارنے کی راہنمائی ہوتی ہے۔ اس دعا میں ہم اللہ کا شکر کرتے ہیں. کہ وہ ہمیں خوراک و پانی فراہم فراہم کرتا ہے اور ہمیں مسلمانوں میں شامل فرماتا ہے۔

یہ ذکر ہمیں یہ محسوس کرانے کے لئے بھی مدعو کرتا ہے. کہ ہر نعمت اللہ کی طرف سے ہے اور ہر ایک لمحہ اہم ہے. جو ہمیں اللہ کی رضا کی راہ میں بڑھنے کا موقع دیتا ہے۔

“کھانا کھانے سے پہلے کی دعا” ہر مسلمان کے لئے ایک معنی خیز اور روحانی راہنمائی ہے .جو ہمیں روزانہ کے ہر لمحے کو شکریہ ادا کرنے اور اللہ کی رضا حاصل کرنے کی راہ میں راہنمائی فراہم کرتی ہے۔

ہر کام شروع کرنے سے پہلے

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

شروع اللہ کے پاک نام سے جو بڑا مہربان نہایت رحم والا ہے ۔

کھانےسےپہلےکی دعا

بِسْمِ اللَّهِ وَعَلَى بَرَكَةِ اللَّهِ

میں نے اللہ کے نام کے ساتھ

اور اللہ کی برکت پر کھانا شروع کیا

In the name of Allah and with the blessings of Allah I begin (eating, drinking)

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *