Ghar se Nikalne ki Dua:گھر سے نکلتے وقت کی دعا

Ghar se Nikalne ki Dua:گھر سے نکلتے وقت کی دعا

“گھر سے نکلتے وقت کی دعا” یہ دعا مسلمانوں کی زندگی میں اہمیت رکھتی ہے. اور وہ اسے روزانہ مختلف مواقع پر پڑھتے ہیں۔ یہ دعا اللہ کی حفاظت اور مدد کی طلب میں استعمال ہوتی ہے. جب کوئی شخص اپنے گھر سے باہر نکلتا ہے۔

دعا کا متن:
بِسْمِ اللّٰہِ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللّٰہِ وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللّٰہِ

ترجمہ:
“میں نے اللہ کے نام پر بھروسہ کیا ہے اور اللہ ہی میری توفیق ہے۔ اور حالت بدلنے اور طاقت حاصل کرنے کا کوئی ذریعہ اور قوت میرے پاس نہیں ہے، سوا اللہ کے۔”

دعا کی تفصیل:

بِسْمِ اللّٰہِ (Bismillah): یہ حضرت محمد صلی اللہ علیہ و آلہ وسلم کا تعلق ہے. اور مسلمان ہر عمل کو اللہ کے نام سے شروع کرتے ہیں۔

تَوَكَّلْتُ عَلَى اللّٰہِ (Tawakkaltu ‘ala Allah): یہ اظہار ہے کہ مسلمان اللہ پر بھروسہ کرتا ہے اور اس کا اعتماد اللہ پر ہے۔

وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللّٰہِ (wa la hawla wa la quwwata illa billah): یہ جز حقیقت ہے کہ ہر طاقت اور قوت اللہ کی طرف سے ہے. اور انسان کی کوئی بھی حمایت یا طاقت اللہ کے سوا کچھ بھی نہیں۔

یہ دعا مسلمان کو اللہ کی حفاظت میں رکھتی ہے. اور اسے آرام و سکون کے ساتھ گھر سے باہر نکلنے کی اجازت اور حکمت کی طلب میں مدد فراہم کرتی ہے۔

گھر سے نکلتے وقت کی دعا

33 بِسْمِ اللَّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ

اللہ عزوجل کے نام سے (گھر سے نکلتا ہوں) میں نے اللہ عزوجل پر بھروسہ کیا اللہ عزوجل کے بغیر نہ طاقت ہے .(گناہوں سے

بچنے کی اور نہ وقت ہے (نیکیاں کرنے کی)۔

In the name of Allah Almighty (I comeout of my house) I trust Allah Almighty, there is no capability of saving oneself from sins and neither is there capability to do good deeds but from Allah Almighty

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *